خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC 


قیمت : 40000 تومان


برند : Gerdoo


خرید پستی مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC


 


نقد و بررسی تخصصی

بازی‌های اکشن با سبک تیراندازی همواره از محبوب‌ترین و برترین تولیدات صنعت بازی‌سازی بوده‌اند. محیط‌های واقع‌گرایانه، استفاده از سلاح‌های واقعی، شبیه‌سازی دقیق حرکات انسانی، هوش مصنوعی بسیار دقیق و گیم‌پلی منحصربه‌فرد از ویژگی‌های مشترک بازی‌های تیراندازی اول و سوم شخص است. در ادامه به‌طور خلاصه، به بازی‌های ارائه‌شده از سوی «نشر گردو» در «مجموعه بازی‌های اکشن تیراندازی» نگاهی می‌اندازیم.

Battlefield Bad Company 2

این بازی تلفیقی از صحنه‌های اکشن سینمایی و گرافیک سه‌بعدی چشم‌نواز است. داستان بازی از سال 1944 شروع می‌شود؛ زمانی‌که ژاپن مورد حمله‌ی آمریکا قرار گرفته بود. گیمر در ابتدای بازی در تاریکی شب همراه با چند قایق، در حال حرکت به اردوگاه دشمن است؛ اما در بین راه ناگهان دشمن متوجه حضور او می‌شود. سپس مورد حمله‌ی شدید دشمن قرار می‌گیرد و به سمت خشکی عقب‌نشینی می‌کند. از اینجاست که شما کنترل کامل کاراکتر را به دست می‌گیرید و در ادامه، حوادث دیگری برایتان رخ می‌دهد.

Scourge Outbreak

این بازی داستان سال 2206 را روایت می‌کند. جایی که جنگی بزرگ بر سر قدرت و جاودانگی درگرفته و درگیری بر سر یافتن زندگی جاودانه است. زندگی جاودان حاصل تحقیقاتی است که روی تکه‌ای از یک سنگ آسمانی انجام شده و این سنگ تحت مالکیت شرکت نوگاریست قرار دارد. آن‌ها به هر قیمتی از این سنگ مراقبت و دفاع می‌کنند. شما به‌عنوان گیمر جزو گروهی به ‌نام «Tarn Initative» هستید که توانایی‌هایی خاص و منحصربه‌فرد دارید. اعضای این گروه قرار است به مسائل پشت‌پرده‌ی شرکت نوگاریست پی ببرند و قطعات شهاب‌‌سنگ را از انحصار آزمایشگاه آن‌ها دربیاورند. این بازی در چهار مرحله‌، با چهار بازیکن با ویژگی‌های جذاب و متفاوت و نُه سلاح قدرتمند طراحی شده است.

Just Cause 2

در این بازی هیجان‌انگیز، گیمر در نقش «ریکو رودریگز» (کماندویی حرفه‌ای) قرار گرفته و باید ماموریتی با اهداف سیاسی را به سرانجام برساند. در شروع بازی به جنوب شرق آسیا سفر کرده و به‌دنبال ازبین‌بردن رئیس‌جمهور دیکتاتور و خشن آن ناحیه است. سپس باید استاد و رهبر رئیس‌جمهور را از سر راه بردارد. برای رسیدن به اهداف پیروزمندانه‌ی خود به‌دنبال سه گروه شورشی رفته و با متحدشدن با آن‌ها، آتش جنگی تمام‌عیار را شعله‌ور خواهد کرد. روند داستانی بازی در سه منطقه‌ی کوهستانی، برفی و صحرا رخ می‌دهد و بازیکن باید مرحله‌به‌مرحله از این مناطق عبور کند. وسایل نقلیه، اسلحه‌ها و تجهیزات جذابی در این بازی برای گیمر گنجانده شده است.

Call of Duty: Modern Warfare 2

بازی در افغانستان شروع می‌شود؛ جایی که تفنگداران دریایی آمریکا به سرپرستی ارتشبد «شپرد» در تلاش برای آزادسازی شهری از چنگال گروه‌های افراطی و جنگ‌طلب هستند. در این قسمت سرباز یکم «جوزف آلن» یکی از نقش‌های اصلی عملیات را برعهده دارد. آلن جاسوس سازمان CIA است و با نام مستعار «اَلکسی بورودین» برای نزدیکی به ماکاروف (از افراد نزدیک به رهبر جدید روسیه)  وارد نیروهای او می‌شود. سروان «جان مک تاویش» و گروهبان «گری رُوچ سندرسون» تحت گروه 141 وارد یک منطقه‌ی هوابرد در روسیه می‌شوند تا نمونه‌های گمشده‌ی سازمان SCS از یک ماهواره را بازیابی کنند. در این حین آلن وارد نیروهای ماکاروف شده و به قتل‌عام مردم در فرودگاه بین‌المللی زاخائف می‌پردازد. ماکاروف به نقشه‌ی آلن پی برده و او را می‌کشد و هویتش را به‌عنوان یک شخص آمریکایی برملا می‌سازد. مجله‌ی تایم با معرفی 10 بازی برتر سال 2009 این بازی را در صدر فهرست معرفی کرده ‌است.

Call of Duty: World at War

 

 

این بازی نگاهی دوباره به رویداد مهم جنگ جهانی دوم است. گیمر باید در دو جبهه‌ی ایالت متحده و شوروی با آلمان نازی بجنگد. در ابتدای بازی، کنترل شخصی به نام «میلر» که عضوی از گروه تکاوران دریایی آمریکاست، به گیمر سپرده می‏شود. شما باید در بخشی به‌عنوان یکی از نیروهای آمریکایی و در بخش دیگر به‌عنوان یک سرباز روسی علیه نیرو‌های ژاپنی و نازی‌ها شروع به جنگ کنید و جلوی آن‌ها را بگیرید تا نگذارید آن‌ها تمام سرزمین‌های دنیا را تحت تسلط خود درآورند. تمام یارانی که با شما به جنگ می‌پردازند، هوش مصنوعی بسیار خوبی دارند و در مواقعی که بمب یا نارنجکی منفجر می‌شود، تعادل خود را از دست می‌دهند و سریع خود را پوشش می‌دهند.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


اگر در میان بازی‌های کامپیوتری، هیچ‌چیز جای بازی‌های حادثه‌ای را برایتان نمی‌گیرد، «مجموعه بازی‌های اکشن تیراندازی» را از دست ندهید. «نشر گردو» برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری، مجموعه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز از محبوب‌ترین بازی‌های حادثه‌ای را در یک پکیج ارائه کرده است. Battlefield Bad Company 2 ،Scourge Outbreak ،Just Cause 2 ،Call of Duty – Modern Warfare 2 و Call of Duty-World at War نام پنج بازی این مجموعه هستند. داستان بازی Battlefield Bad Company 2 از سال 1944 شروع می‌شود؛ زمانی‌که ژاپن مورد حمله‌ی آمریکا قرار گرفته بود. بازی  Scourge Outbreak مربوط به سال 2206 و جنگ بزرگ بر سر قدرت و جاودانگی و درگیری بر سر یافتن زندگی جاودانه است. در بازی Just Cause 2، گیمر در نقش ریکو رودریگز (کماندویی حرفه‌ای) قرار می‌گیرد و در پی اجرای ماموریتی با اهداف سیاسی است. در Call of Duty-Modern Warfare 2 جوزف آلن را به‌عنوان یکی از ماموران سازمانی سیا می‌بینیم که برای نزدیک‌شدن به افراد نزدیک رهبر روسیه با نام مستعار وارد ارتش روسیه شده و درنهایت در بازی Call of Duty-World at War گیمر مشغول نبرد در جنگ‌ جهانی دوم می‌شود. انتشارات «گردو» این مجموعه را برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر

 



مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC
مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC
مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC
مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC
مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC


 


 

خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC ارزان,مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC با قیمت ارزان,خرید Gerdoo ارزان,Gerdoo با قیمت ارزان,خرید پستی مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC,خرید اینترنتی مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC,خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC با قیمت 40000,خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC فقط 40000,خرید Gerdoo مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC,خرید Gerdoo با قیمت 40000, هر چی کی بخوای مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC قیمت : 40000 تومانبرند : Gerdooخرید پستی مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC  برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.   نقد و بررسی تخصصی بازی‌های اکشن خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC ارزان,مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC با قیمت ارزان,خرید Gerdoo ارزان,Gerdoo با قیمت ارزان,خرید پستی مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC,خرید اینترنتی مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC,خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC با قیمت 40000,خرید مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC فقط 40000,خرید Gerdoo مجموعه بازی‌ های اکشن تیراندازی مخصوص PC,خرید Gerdoo با قیمت 40000,